Khamis, Ogos 14, 2008

duit2

wah,
today tak banyak aktiviti,keje banyak,alhamdulillah couseware aku 4 pages dah siappeluk....balu habis harini,maukkan vo,sfx,dsb....bos bgtau ade berita sedihduitduit


hek eleh,rupenye berita gembira dol....team aku mungkin menang tender courseware(terpaksa dirahsiakan cw ape)....tak sangka penat lelah team kami akhirnya terbalas akhirnya....seronok gak...dr 70 company.....tapis2 tinggal 14 company yg hantar....company kitorang yg mendapat markah tinggi untuk tender tu,congratulation untuk kamisengihnampakgigisengihnampakgigi


dalam pada tu,tengahari bos pun order belanja kami pizza....makan jgn tak mkn....

lepas balik keje tu,aku pun terlupa satu benda,pasal Peraduan HL Milk

hadiah 50000,30000,20000,1000,500,100



Tarikh tutup 31 ogos ni.....

lalu aku pun surf website www.hlmilk.com .mendapatkan borang penyertaan di sana......
Peserta perlu melampirkan 2 keping product id iaitu pada kotak HL milk tu.....ayamayam





borang peraduan


apelagi,dem....rumah gua takde printer,lepas isyak je aku pun singgah cc untuk print borang peraduan ......lepas tu isi minyak sekali....beli sampul surat kat kedai mamak...marahmarah













code bar pada kotak susu

sampai rumah....aku pun terus mengisi borang itu....mak aku pun heran.....apekebenda aku tgh bua tu,,aku pun menceritakan nya....hahaha.....mak aku pun ckp,malam ni malam jumaat ni,w

haha.....lupe lak harini malam jumaat,mudah2an ambik berkat ....menang tempat pertama ke,tempat kedua ke ,saguhati pun alhamdulillah,ihikhikihikhik















borang dlm sampul surat(belum leakt stem lg)


insyallah.....doakan aku kawan2doadoadoa......aku nak pki duit.....nak buat business dan untuk masa hadapan....amin...duitduitduit


oh ye,lupe plak.harini aku sakit perut dr pg sampai malam.....mungkin sbb aku makan nasik goreng paprik kat kedai oren(dekat opis)aku......sakit perut weii...nasik semalam rasanya diraong goreng balik....cheh.....sumpah takmau makan nasik lg situ.....minum bole kut

0 komen:

Catat Ulasan