Ahad, Ogos 10, 2008

sunday aiskrim sunday......

Erk,
smlm aku tak dpt tido,sbb panas nak mampus, tension
aku harini bgn dah la lewat..10.00pg.....ihikhik
pegi dapur bau sedapnye,mak aku buat kuih jala dgn kuah curry......ape lg,8 bijik aku habiskan......panas lak tu...ihikhik
pastu blur,takde benda nak watpe.......dlm kul 12 aku g cuci kete....giler,tgh2 panas ni cuci kete...dahla bgn lambat...tp takpe....redah je......
cuci punye cuci.....alang2 cuci sampai kilat...fuh....dekat 1 jam setengah gakla aku selesaikan...kete kecik je...

pastu pegi kenduri jiran....jiran nak pegi umrah rabu ni......pegi je la......

Sudah petang,tgk2 jam dah kul 3 dah ni....Alamakdoa!Ya Allah!hahhahhah.....aku dah lambat g kenduri Haliza kawin harini kat Taman Melati.....dah kul 3 lebih ni....tgk2 kad undangan tulis kat situ jamuan makan dr kul 12-4 ptg je...alamak...mcmane ni....hadiah dah beli....doa


ala....pegi jelah.....lambat pun lambatlah...asal kan pegi....3.30 br bertolak dr kajang.....mak aku pun ikut sekali.....nak jumpe kawan lame kat situ
bawak kete plak mcm bawak kete racing bagai,tp hakikatnye kete kecik....blur



alamak jammedhahhahhah!dekat Pandan Indah selalu jammed!alamak mcamane ni dah kul 4 ptg ni.hahhahhah..kete pun bergerak perlahan....sambil tu bangga siot sbb kete berkilat...hahaha...cuci kete sekali setahun......rajin tak aku?gelakgulinggelakguling


ok dah lepas pandan indah....jalan clear......dah sampai Taman Melawati plak jammed lg....hmmm....bosan....fikir aku mungkin kete rosak kut......hmmm

oh....bukan kete rosak.....ade kenduri kat depan...org parking kat tepi jalan...tu yng buat jem tu.....

oklah aku pun dah sampai kat umah Haliza......dtg lambat....semua org dah balik...ade yg dtg lambat gak....ade gak org yg same lambat mcm aku gak....bagus....hehhee

Jumpa Haliza dgn husband dia....pakai Gaun...aku pun bergambar la dgn dia.....



kelakar plak gaya bergambar aku mcm tiang ....berdiri tegak mcm nak nyanyi lagu negaraku....tanah tumpah darahku...gelakgulinggelakgulinggelakguling



lepas g kenduri kawin...aku bawak mak aku g jumpe kawan lamae dia.....dulu aku tinggal Taman Melati...aku dibesarkan di sini....mak aku jumpe kawan lame dia yg jual goreng pisang tu......sambil tu borak2.....sempat gak habiskan kopok lekor.....satu plastik!banyaknyeihikhikihikhik



kul 6.30 ptg...balik ke kajang....perut pun lapar balik.....aku nak makan nasik goreng paprik kat serdang....mak aku dah kenyang....aku je mkn....lambat betul br dpt makanan...sejam menungguketukmejeketukmeje....semasa aku makan nasik tu,kipas tak bukak!mak oi panasnymarahmarahmarahe.....maki aku dlm hati.....nape la tak bukak kipas ....org situ sume berpeluh2.....


lepas tu balik la....duk umah main internet,....sengihnampakgigi

PS:cerita di atas tiada kene mengena dgn Aiskrim sunday....hanyalah khayalan semata....


0 komen:

Catat Ulasan