Selasa, Ogos 19, 2008

Bulan merdeka daaa.....

eh2....dah bulan merdeka....

tp gua tiada da semngat kemerdekan....faham2 je la keadaan politik skrg

tp iklan ni sgt creatif...aku suke...



hmmm..today siapkan part keje yg tak disiapkan,masih ade saki baki kerja lg yg tak siap....

harini break the record.....harini mkn nasik banyak sgt....

pagi - makan nasik lemak dengan ayam
tengahari - memula mkn popiah 3 ketui,,,,,pastu terpesona plak tgk nasik....makan nasik dgn ikan talapia bercili
malam- - dah sampai umah,tiba2 bau ayam goreng berempah dr luar rumah......ape lg....nafsu2.....makan gak

wahaha.....perut dah boroi balik skit,....tp tak pela...cover untuk harini je...besuk mcm biasa la...wahahaha

dem,besuk kene pegi wat keje kat  tss damansara....aku paling tak suke g sane....bawak pc....aduh...
tp nak wat cmaane...keje nye pasal....kene melayan karenah client....

aku nak tido da...salam

3 ulasan:

  1. terharu daku pada sang iklan.. :(

    BalasPadam
  2. yo.. ya aku pasan ko mkn byk gila dari biasa. aku nk ty tp aku tkt ko mrh aku.. huhuhu

    BalasPadam
  3. iklan ini betul-betul awesome!

    BalasPadam