Selasa, Ogos 05, 2008

Percubaan

Testing 1...2...3......ni la first time aku blog di sini......sebelum ni aku pakai Friendster Blog,tp service ia sgtlah suck dan very limited setting....so aku bercadang nak berpindah ke sini...

Harini(selasa-5.8.08) aku cuti,sbb hari ahad haritu aku stayback kat opis sampai isnin.....Skrg ni br balik dr bank g simpan duit.....lepas balik dr bank aku sarapan dan terus balik main pc...sambil menggunakan headphone br aku jeng jeng jeng

Philips SHP2000



bunyi sgt la sedap.....puas hati...harga RM 58.00 beli kat Mines.


Sebelum ni aku ade gak headphone philip model lain...beli kat pc fair ....tp sayangnye dah rosak...bg pinjam member opis ....member plak pakai mcm harta sendiri....buat mcm harta dia sendiri.....rosak sebelah tak boleh dgr.....so kali ini aku cadang nak letak handphone br ni kat umah je.....sorila member2 opis aku sekalian...bukannye aku kedekut nak bg korang.....tp dr pengalaman aku yg lepas....bg member pinjam buat mcm herta sendiri...pastu rosak lepas tgn....kalau ganti balik takpe aku tak kisah.....so lebih baik kedekut dr jd terlampau pemurah sgt.....kalau dah pinjam barang org,tlg jage ianya dgn baik.....dan tlg pulangkan.....aku beli untuk kegunaan aku,,,,

Pendapat aku....dlm benda harian ni....ade gak benda yg tak boleh share dan boleh dishare.....so please respect my privacy....tlg ye?.....

Biarla aku dikatakan kedekut dr aku jd sakit hati...

so harini aku cadang nak lepak umah je memandangkan cuti seharini.....mak aku suruh aku cat pagar rumah...tp aku kene berehat...lgpun hari ni hujan lebat mane mungkin boleh cat rumah.....so aku janji dgn mak aku nak cat hari sabtu ni....










adiyos,




1 ulasan: