Sabtu, Ogos 16, 2008

MAHA 2008

Photobucket

PhotobucketPhotobucket

Pada harini....aku berkesempatan pergi ke MAHA 2008 di UPM....ramainye org....aku cume jd boduguard mak aku je,.....hehehe...bukannye suke pasal bunge2 ni......mak aku minatlah....jelir

selain dr pertanian.....ade gak menjual produk2 tempatan....minuman,makanan,kraftangan,perkhidmatan.....mcm2 banyakckpbanyakckp

tp yg bestnye....

1.Dapat mkn freelaparlapar....sepanjang expo ni....bila pergi ke gerai2 menjual produk2,boleh test asa barang tu.......
agak kenyang la.....macam2 air masuk perut...biskut semua ade....hehehe......buah2 pun ade jelirjelir

2.Dapat cuci matejelir.....tgk2 awek cun kat kounterlaparlapar....awek bg flyerlaparlapar.....kalau lelaki bg flyer aku tak amik.....pompuan jeejelir

3.Dapat exerciseblur,,,,,kene jalan kaki jauh gak...malas nak tunggu train....kalau dpt train pun kene berdiri,,,,baik jalan jeblur

apepun mmg memenatkan gakla....aku akt sane lebih kurang 7-8 jam...badan penat....exercise je lebih....hehehegarupaleketukmejeketukmeje

0 komen:

Catat Ulasan