Rabu, Oktober 15, 2008

Mimpi

Aku sebenarnya ade satu masalah.....selalunye bila aku tidur dan bermimpi,aku susah untuk ingat balik ape yg aku mimpikan...puas aku nak cuba ingat balik...tergolek2 atas lantai pun still tak boleh juge....semua mimpi yg aku mimpi tu sume simple2 je,tp still tak ingat jugak...kenape ye....korang ade masalah yg same tak?ke aku saje yg mengalami begitu?

so semalam yang aku dapat ingat ,aku mimpi pasal member aku buat animasi pakai Macromedia Flash berkaitan kucing...animasi kucing vector....pastu dlm mimpi tu siap ade latarbelakang plak lagu Bittersweet - Kucing Hitam.Pelik tp benar...tp kenapala lagu tu plak keluar time mimpi aku tu?sengal tul....hahah..lawak pun ade..aku pun tak tau la kenapa plak mimpi aku kali ni pelik bebenor...xpasti




ok berbalik pada citer kucing,kucing2 aku sume dah ade rumah baru.Hari sabtu br ni,baru membeli sebuah kandang untuk mereka tidur waktu malam...so bila malam takde mereka bersepah2 tidur...diorang ade tempat tidur diorang masing2 dah...siap ade tangga nak naik atas tu....pastu plak ade bakul dan dlm bakul tu ade kain bg comfort bila diroang kesejukan nnt..






2 ulasan:

  1. Eh! kandang kamu serupa dengan kandang yang aku kasik kepada adieos untuk imo n dido! Tapi bakol tak beli lagi.. ingat nak kasik kotak aje...

    BalasPadam
  2. aku dh tag ko walaupun mungkin ana dah tag ^_^

    BalasPadam