Ahad, Oktober 05, 2008

Harini cuti yg penghabisan

harini last aku cuti......setelah 9 hari diberi cuti oleh company,bermula dari sabtu 27 September 2008.Besuk aku kene keje.....untuk menampung perbelanjaan diri...

Harini dah 2 hari aku tak boleh mandi.....serius......badan aku sakit2.....cucuk2......dan terasa lemah.......dikhuatiri denggi...aku biarkan dulu...kalau besuk mcmni gak kene g doktor la.....

aku selalu membiarkan nickname aku online kat ym...kadang2 reply kadang2 baring .....semalam aku dpt member baru kat ym....best dpt borak2 dgn dia walaupun sekejap....terasa mcm sakit2 aku terasa pulih...

berusahalah untuk meneruskan kehidupan semula...Mari kita bekerja !! Aza2 fighting!!


1 ulasan:

  1. :-o lorrr skunk kamo dh sihat lom?????
    hehehehehehheheheheh
    amboi sapo larr dia knal tuhh...
    ehehehehehe

    adehhh aza2 fighting!!!!! cm citer fullhouse.. hahahahhahahah:))

    BalasPadam