Selasa, Oktober 14, 2008

Happy 10 tahun my yahoo account....!!!


yey!!tepuktanganakhirnya sudah 10 tahun aku menggunakan id ni....penah juga aku curang menukar id lain,tetapi tidak melekat mane..id aku ni pernah dihack 2 kali,seseorang telah tukar password aku..lalu aku meng"reset" balik password aku menggunakan Forget your ID or password? wizard.Disinilah kepentingan wizard ini.Jangan lupe ingat balik soalan untuk reset password mase mula2 register dulu.


Aku first time register id ni mase tahun 98.Mase tu aku br sekolah form 3.Mase nak register tu punyalah nak pecah kepala nak fikir untuk pakai id ape..mase tu plak citer James Bond : Tomorrow Never Dies tgh hit.So,aku pun letakkan no 007 sebelah id aku...iaitu amman_007 ..Haha...sengal tak idea aku.Ingat lg mase tu aku bodoh piang tak tau pasal nak shutdown pc...shut down pc pakai tutup suis je....hahaha...gelakguling



  1. Fifa 97 - teringat mase tu aku pinjam cd ni from member sekolah...best gile game ni mase tu..dah setahun br aku pulang balik...jahatnye aku..kuikuikui gelakguling(aku ingat nak carik download kat internet kalau ade,rindu seh)
  2. Need For Speed Underground - Game ni antara yg best mase tu...aku pi ponteng sembahyang terawih sbb main sakan game ni gelakguling....jahat lg....kuikuikui
  3. Heretic II - game ni aku beli kat Giant Taman Melawati...mase ni aku ponteng sekolah sbb aku kene chicken pox....game ala2 tomb raider tp pakai enjin quake II..
  4. Mortal Kombat 4 - Game ni popular juge.....aku beli kat low yat...lepas balik sekolah member2 4 orang dtg rumah aku main....lawan2 sesane sampai jahanam keyboard aku...kuikuikui (aku ingat nak carik download kat internet kalau ade,rindu seh)
Ni adalah antara game kesukaan aku pada zamaan tu(rindu giler nak main menatang ni,nak carik dan download kat internet la :p).
Eh!! aku dah out topik ni..!!!sori2!!nnt aku bukak thread pasal game plak ye...huhuh...sori2 jumpe lg

1 ulasan: