Khamis, Februari 19, 2009

Ade Idea

Pada 20 haribulan ini....besday bonda tercinta.....tp masih takde idea nak beli hadiah ape..
So kalau kengkawan ade idea yg bernas boleh lah bg buah fikiran mungkin boleh digunapakai kelak.


Hari sabtu lepas aku dgn mak aku pegi ke rumah Mak Itam(kawan abah dgn mak)....sedang borak2 tu,sambil2 tgk album gambar lame,terjumpe la gambar lama abah dgn mak.



Gambar ini diambil 2 thn lepas mereka kawin Tertulis di belakang gambar ini tarikhnye iaitu Januari 1961.Mak ckp gambar ini diambil di studio di Chow Kit road , selepas mereka tgk wayang kat Odeon.Romantikkan org dulu2?Maybe korang boleh teka yang mane satu mak dgn abah aku?

mase ni umur abah aku 24 thn...mak aku 19 thn...

Yang sepasang lagi tu ialah Pak itam dgn mak itam .....diorang ni dulu sgt rapat dgn familyku.

Mak aku ckp,lepas mereka ambik gambar ,diroang g dating plak kat Pasar Malam Kg Baru(skrg dah takde dah pasar malam tu).Rumah diorang mase tu kat kuarters kat Bangsar.Pergi ke mana2 naik bas..

2 ulasan:

  1. Alamak! Dah terlepas..! Happy Birthday makcik! Semoga panjang umur n murah rezki.

    Beli apa birthday mak ko?? Aku tau mana satu mak ko dan bapak ko.. yang belah kiri tuh hehehe..

    BalasPadam
  2. hang teral.....pandai ...heheh ...thanks hana

    BalasPadam